
Вібрація керма під час руху – досить поширене явище, яке може виникати навіть на нових авто. Така проблема свідчить про несправності в системах, що впливають на безпеку руху, тому ігнорувати її не варто.
Види биття керма та їхні причини
Биття керма на швидкості або при гальмуванні може мати різні прояви:
- Дрібне тремтіння керма на холостому ходу. Причинами можуть бути підвищені оберти двигуна, дотик елементів вихлопної системи до кузова або збої у запалюванні.
- Вібрації під час руху на швидкості 70-90 км/год. Найчастіше вони виникають через дисбаланс коліс або пошкодження шин.
- Биття керма на малих швидкостях. Поштовхи відчуваються чітко, що може свідчити про пошкодження шин, дисків або проблеми з кріпленням коліс.
- Вібрація при гальмуванні. Ймовірні причини – викривлення гальмівних дисків або зношення колодок.
- Стук і поштовхи керма при повороті. Це може бути наслідком зношення ШРУСів або проблем із кермовими наконечниками.
- М’які поштовхи під час розгону або руху на ямах і нерівностях. Часто причина – зношені елементи підвіски.
Чому биття керма виникає на швидкості?
Основні причини биття керма під час руху – дисбаланс коліс, пошкодження шин або дисків. Неправильне балансування колеса призводить до нерівномірного розподілу ваги, що спричиняє вібрації. Навіть невелике відхилення може викликати биття керма на швидкості 70-90 км/год.
Ще одна причина – налипання бруду або льоду на внутрішній частині диска. У такому випадку биття керма проявляється вже на 40-50 км/год.
Якщо після удару об вибоїну на шині з’явилася «грижа», це також викличе вібрації. При пошкодженні передніх коліс кермо битиме більше, а при пошкодженні задніх – вібрації відчуватимуться через кузов авто.
Чому кермо б’є при гальмуванні?
Основні причини биття керма при гальмуванні:
- Деформація гальмівних дисків. Нерівномірний знос або перегрів можуть призвести до викривлення дисків.
- Залипання гальмівних колодок. Це може статися через корозію або надмірний знос колодок.
- Низький тиск у колесах. Спущене переднє колесо може спричиняти поштовхи на кермі навіть без гальмування.
Вібрація керма при повороті та розгоні
Якщо кермо б’є при повороті, особливо з характерним хрускотом, це може вказувати на зношені ШРУСи або пошкоджені кермові наконечники. Вібрація під час розгону часто спричинена зношеними деталями підвіски або несправностями приводних валів.
Як усунути проблему?
Щоб позбутися биття керма:
- Заїдьте на шиномонтаж та перевірте балансування коліс.
- гляньте шини на предмет пошкоджень.
- Переконайтеся, що колеса надійно закручені. Завжди особисто перевіряйте затяжку колісних кріплень після робіт по заміні та ремонту коліс на СТО
Перевірте стан гальмівних дисків і колодок. - Діагностуйте підвіску та кермову систему.
Вібрація керма – це сигнал про можливі несправності. Щоб уникнути небезпечних ситуацій на дорозі, важливо вчасно встановити причину та усунути проблему. А краще звернутись на СТО та шиномонтаж, де спеціалісти проведуть діагностику та виявлять причину.
Переваги : Шиномонтаж світло 24/7, єГенератор

Будемо вдячні, якщо допоможете нам стати краще.
Обслуговування за безготівковим розрахунком
Шиномонтаж
Рихтування дисків
Балансування коліс
Фарбування дисків
Шипування шин
Сезонне зберігання шин
Зварювання дисків аргоном
Датчики тиску шин TPMS: Обслуговування і заміна
Мотошиномонтаж Київ
Обслуговування автокондиціонерів
Для діагностики та заправки кондиціонерів звертайтесь за номером:
(+38 067)322 89 43